11 album

Oj, nu har jag suttit vid datorn för länge.
Har suttit och gjort en början på mitt historia arbete.
Arbetet går ut på att jag ska göra en statistik på U2 alla låtar
från deras 11 studio album. Jag ska kolla upp hur många gånger
ordet "LOVE" används.
Jag har nu tagit mig igenom 5 album, sparar de andra till i morgon.
I morgon har jag tele hela dagen, vi har ny lärare hade han en lektion innan
lovet, då lovade jag han att jag skulle gör ett kapitel i övningsboken tills nästa lektion (lektionen vi har i morgon)
bara de att jag inte fått tag på boken!
Min gamla lärare har ju den fortfarande... Vilket skit intryck jag gör på min nya lärare, huh?
Ack ack, nu ska jag lira gitarr.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hehe låter som en evighetsuppgift att leta ord i 11 album! :D

Du har det säkert nånstans, men jag hittar det inte. Vad heter din myspace?

2010-04-12 @ 20:29:49
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

så roligt (: då ska jag lyssna på det

2010-04-13 @ 01:06:39
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0