21/40

tja,
gick upp 6.30 för att fixa frukost på sängen till brorsan min.
Han blev glad, eller det såg iaf ut så.
Efter första lektionen idag, kemi. Så märker jag att jag glömt min plånbok hemma.
Vilket betyder, ingen mat för Zin eftersom att matkort fattas.
Så jag fick dra hem och hämta boken. Segt.
Jag käkade lunch med Stefan idag, lunch, haha de låter så seriöst. Kanske ska säga bamba.
Sen hade vi svenska, sista svenska lektionen med Anton. Synd.
Vi gjorde högskoleprovets(de som gjordes i höstas 2009) ord del.
jag fick bäst i klassen! Måste skryta när det finns saker att skryta om, hehe.
Fick iaf 21/40. Så det är över 50%.
Efter skolan stack jag in till stan och träffade Angelica(& Lola), Jerry, Vera och Aydin.
Vi fikade, trevligt.
När jag kom hem så hade klänningen jag köpte på tradera kommit! köpte en klänning som är från H&M för 75kr.
Tycker att det var ett jädra kap faktiskt. När jag provade den så märkte jag dock att den var lite väl lång.
Och då ser jag lite väl kort ut. Vilket jag inte vill.
Men det ska jag åtgärda nu under lovet tänkte jag, för nu har jag tid. Eller?

Kommentarer
Postat av: N

Boxas du fortfarande? :)

2010-04-03 @ 22:12:09
URL: http://www.ndk.bloggplatsen.se
Postat av: Zin

Nu vet jag inte riktigt vem du är, men nej det gör jag inte.

lägger tiden på annat. Funderar på att dra ner till tränings lokalen i veckan. :9



och nu frågan: Vem sjutton är du?

2010-04-04 @ 14:38:07
URL: http://newzin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0