du sover ju du hör ju inte på, du sover ju du hör ju inte på, du sover ju du hör ju inte på

Hade nyss religions lektion, de är nice. Vi snackar etik nu.
Vad som är rätt och vad som är fel. Och vad man tycker och tänker om
saker och ting.

Våran lärare är jävligt grym också så de är ett plus!

kl 16 så har jag sång lektion på artisten och efter det så hoppas
jag att jag hinner hem och käka, för de gjorde jag inte i bamba.
Sen är det vidare till Radar som gäller.

Avslutar detta inlägg med att säga att jag är som jag är, jag säger det jag säger, skriver de jag skriver.
Byry mig inte om mycket där emellan. Och min blogg är MIN fri stad.
Jag skriver inte för någon annan än mig själv, skriver  saker jag vill ha ut, saker jag har åsikter om.
Som tur är har alla rätt till sin åsikt, och jag har många åsikter.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Din blogg är jättekul att läsa för den är aldrig densamma, den är aldrig tråkig - fortsätt så :D Har börjat se på Lost säsong 6 nu jag med, hittade en bra sida, är på avsnitt fyra :) Bra den säsongen är redan från början :D:D När jag kommit lite längre in får vi diskutera lite ^_^

2010-04-22 @ 17:25:38
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0