Jag har varit med i MEC 2010

I dag när jag vaknade så var jag helt jävla död..
Jag gick alltså inte upp för att åka till skolan och gå på min kemi lektion.
Nästan så att jag har dåligt samvete! Fan, behöver verkligen gå på kemin.
Men jag var föör död.
Åkte till skolan till religionen och efter det hade jag svenska.
De kommande veckorna kommer vi ha nationella, nervöst!
Jag försökte få min lärare att berätta för mig hur jag låg till i dag.
Men hon sa då fan inte ett knyst!
Efter skolan åkte jag till Burgården för att ha återträffen från MEC.
Det var skoj att se alla igen, eller de som var där. Björn, Nora och Julia fattades.
Vi hade en utvärdering och så käkade vi tårta.
Det kändes lite sorgligt på nåt sett, vi har ändå träffat varandra några regelbundna
gånger under hösten och vi har blivit en tight grupp. Och nu var de slut.
Men de är redan party på G. Sabine och Nermin har födelsedags fest i en snar framtid, så
då träffas vi tjejer igen iaf!
Vill också säga att det har varit en ära att få delta på MEC 2010.
Vi som fick åka har fått förtroende av Göteborgs stad/ Förvaltningen
och våra skolor att åka. Så jag är stolt. Jag har varit med på MEC!
Efter det så åkte jag direkt till Radar på ett "akut" styrelse möte.
Jag var dock 40 minuter sen, men jag hängde med lagom mycket.
Jag fick också ett kort, så nu kan jag komma in i en del av byggnaden!(musik/dans delen)
De var jätte coolt för att koden jag fick är densamma som min pin kod på mobilen, COOLT.
Nu ska jag kolla LOST
C ya

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Håller med dig i allt, det har varit så trevligt, så roligt, s annorlunda och intressant. Men vi fortsätter ju höras av och träffas då och då. Ska se om jag kan gå på den där festen iaf ^_^ Varit kul att lära känna alla, verkligen :D

2010-04-16 @ 17:51:29
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0