this is a gift it comes with a price who is the lamb and who is the knife

Var på lektionen i ca en halv timma idag,
sen kom våran projekt lärare i och då kom de fram att
projektet ska vara klart nästa vecka!
Till oss hade han sagt 5 Maj.
Fy fan alltså.
Jag trodde jag skulle dö av stress.
Lugnade ner mig och åkte hem.
Och nu 6 timmar senare så är låten inspelad.
Ska skriva lite om den och sen är de klart.
Måste dock verkligen komma igång med MEC arbetet, har åter träff på torsdag och jag har inte börjat.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ja visst är det elakt av lärarna att göra så! Fick veta för två veckor sedan att vi skulle vara kalra nu och då hade vi inte ens fått programmet där man gör tidningen -.- Aja det där blir nog bra för din del, verkar så iaf! Men skriv MEC grejen snart, Anders gillar inte sena inlämningar. I've learned the hard way :P



Spelade du in din egen låt? Den måste jag få höra sen :)

2010-04-13 @ 21:30:06
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0