vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Yyyyyiiiiiiiihhaaaaaaa!
Nu har jag börjat min MEC uppsats sak!
Jag hat redan skrivit klart första delen, den som ska vara på svenska.
Det blev nästan så att det inte fick plats på två sidor, men jag klämde ner de!
Den andra delen om förhandlingar som ska vara på engelska kommer nog bli kortare!
Men de ska nog gå.
I morgon har jag Nationella provet i svenska B, skriftliga delen.
Jag är hundra på att jag kommer glömma bort det!!... Inte bra.
Jag har nämligen trott att det skulle vara nästa vecka hela tiden, så det kan
bli klurigt att ställa om sig på att det är i morgon, fast jag är inte ett dugg nervös, vilket är skönt.
Josh, hoppas inte jag glömmer det!.. Då är jag körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0