batman

Hade så jävla skoj igår/natt!
Maria och jag tog en drink här hemma efter det stack vi in till stan.
I stan möte vi upp några från klassen. Vi satte oss och förfesta på Chez.
Där hade vi det svin trevlig, vi sjöng för Sara som fyllt år.
Maria och jag sjöng också... För sjungandets skull. Så skoj!
vid 22.30 stack vi mot Trädgårn, Maria stack hem.
Vid trädgårn kom Simon och mötte upp oss och vi gick in allesammans.
Vi dansa och dansa. Träffade på massa bekanta ansikten från både gymnasiet och
grundskolan. Och massa nya trevliga ansikten.
Träffade bland annat på en grymt skön brud, vi dansa och...
TRUMVIRVEL.
Jag fick ett så sjukt coolt smycke av henne!
Började prata med henne genom att säga att hon hade världens coolaste halsband.
Och POFF så fick jag smycket.
Det var TRUMVIRVEL...
Batman loggan! Så coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0