Golvet är inte en plats för en påse vetemjöl.

Livet.
Livet är jobbigt ibland.
Vaknade vid 10 tiden och fick för mig att göra pannkakor.
Hade precis med filmjölk så att det räckte.
När jag sedan kollar efter vetemjöl så kom jag på att jag inte hade nå.
Envis som jag är så bestämmer jag mig för att leta efter mjölet, för hur kan man inte ha vetemjöl hemma?
Nu börjar jag vända upp och ner på skafferiet över kylen. Vi hade mjöl i mängder!
Massa olika mjölsorter, fast fan inte vetemjöl.
Och BAM! så går en påse med nåt suspekt innehåll sönder.
Massa frön av nåt slag börjar rinna ut ur påsen. Jag orkar inte.
De är bara att ta fram dammsugar'n och dammsuga upp skiten.
Har ännu inte hittat nå vetemjöl, börjar leta på golvytan.
Gissa vart jag hitta de?
I en fucking Coop påse på golvet!
Golvet är inte en plats för en påse vetemjöl!
Jaja, jag har bara lagt ner ca 40 min på att leta och städa.
Jag fick till slut mina pannkakor.
Nu ska jag snart dra till stan och handla lite nödvändigheter, typ en klocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0