har flyt fan

vaknade vid 12, hade dock ställt kl på 09.30...
hehe. hade en så förjävla obehaglig dröm.
vid 14.30 var jag på drottning gatan (upp!)
och lyssnade på när (m),(fp),(s) och (mp) debatterade
om den höga arbetslösheten bland unga i landet.
efter det så stack jag till hm, köpte en klänning för 50 riksdaler(!!!)
och sen till claes ohlsson.
Blev också fångad av en tele 2 försäljare som övertalade mig att teckna
abonnemang. Läskigt! har ju kört med kontantkort i hela mitt mobil ägande liv.
Efter stan stack jag hem och lämnade sakerna jag köpt och åkte direkt till Radar.
De var styrelse möte. Efter det åkte jag till TD och repade.
i morgon väntar 2 möten med upp! och arr möte på TD + rep x2.

Kommentarer
Postat av: angelica

fan va du hittar fynd då... var på stan för ngn dag sen, hittade inga fynd.

2010-08-24 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0