öronpropp

Nu är jag hemma i lägenheten.
Jag tror fan nästan jag är halvt döv.
Direkt efter att bussen kört in i gbg så åkte jag till hisingen.
Jag var lite tidig så de va folk som repa innan.
Vänjer mig aldrig vid ljudvolymen, varje gång ett trumslag slås så
blinkar man, ni vet.
Och så står man där och blinkar i takt med trummorna, och beklagar sig över att man inte
tagit med sig öronproppar.
Jaja, undra om de går över... Mina öron blev ju fuckade efter jag vart i spanien,
och de gick ju halvt över. Typ, fast de känns fortfarande som att jag har lock i örat ibland.
jaja, orka öron.
Lägger kanske upp lite bilder nån annan gång.
Nu ska jag döda tid fram tills kl 02.25 då east to eden börjar, och den ska jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0