come up to meet you tell you im sorry you dont know how lovely you are

Fy sjutton, snön vill då inte sluta falla.
Idag har det snöat ytterligare.. Jag gillar det inte alls!
Sen jag kom hem från skolan så har jag spelat piano, har fått kläm på
noterna nu! Så nu kan jag börja ta mig igenom alla Coldplay noter
jag fått av Linnea! Har börjat spela på The Scientist, fast den är så
enformig, fyra/fem ackord om och om igen, jag kan ju inte spela någon
melodi till för då hade jag behövt en tredje hand. fast skall nog prova och
se hur det blir om jag skippar bas slingan.
Jag håller btw på att göra om min blogg nu, det kommer nog ta ett tag tills den blir
som jag vill. Men de kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0