vg av nib

Kom nyss hem från radar, de var trevligt, massa trevliga människor
eller massa och massa vi var fyra idag.
Men dom är trevliga, vi ska på läger i helgen vilket jag verkligen ser fram emot!
I morgon ska jag på möte på världskultur museet, det ska också bli skoj, fun fun.
idag hade jag muntligt religions prov, damn, när jag satt där och passade på var och
varannan fråga så kändes det som att jag skulle få ett stort ig.
Men frukta ej, jag fick vg! trodde jag inte.
Jag gillar NIB!
Idag var det ett halv år sedan jag var på stockholms stadion och såg Coldplay.
Det var så underbart. Så fint och så jävla bra.
Jag längtar tillbaka.
Jag saknar Coldplay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0