WC nästa!

Kom nyss hem, var på radar med Dalé var inte där, han hade inte varit där på hela dagen
men han har inte heller hört av sig, blir lite orolig för honom. Men han mår säkert bra och jag
träffar honom på fredag, då får jag fråga om det ens var idag. Det kanske de inte va.
När jag slutat idag så fotade jag Sara, en tjej  i min klass. Kollade nyss igenom bilderna och
dom blev jätte bra! Verkligen, känns som att jag ger mig själv lite för mycket beröm, men fan
va bra vissa bilder blev!
Sara är så smoking hot med sitt blonda hår och blåa ögon så jag hoppas hon vill stå modell för mig
snart igen!
Efter skolan och fotandet så drog jag till Burgården på MEC möte.
Vi har nu fått våra proposals och skall jobba med de tre veckor till och sen åker vi!
Im so stoked! Det ska faktiskt bli jätte skoj, är dock lite nervös över att jag inte
har så mycket att komma med men det är bara att improvisera!
Som huvud ämne tänkte jag ha finska bastustugor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0