dag 8

Fan va segt, jag har absolut inget att skriva om.
Det är sommar och jag är arbetslös, dock vill jag ju inte jobba
för de är väl fan inte kul. Men jag gör ju absolut ingenting. NADA!
Idag var jag dock ute och gick med Dillon en sväng, man kanske borde skaffa sig
en hund? eller inte.
Sen så har jag bara vart hemma. Suttit och spanat på allt folk på gården,
det har varit massa folk på gården tror att dom var studerande på musik högskolan
De sjöng stämmor, och det lät så fint! Gud, så himla fint!
Nu skall jag fortsätta ha det tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hej! :D



Vad tycker du om avslutningen av Lost? Många tycker den var förvirrande, jag tycker den var klockren :D

Har du inget att göra idag så är det marknad och lite andra grejer med start 14.00 på järntorget, ska nog gå dit jag iaf.



Ha en trevlig helg!

2010-06-05 @ 08:53:21
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0