HELA MIN BLOGG ÄR IRONISK, FATTARU INTE DE?!

Idag har jag suttit ca 2-3 timmar och försökt skriva personliga brev.
Jag förstår faktiskt inte varför jag gör allt så mycket svårare än vad det är.
Om jag skall läsa en bok så är den första frågan VAR i boken skall jag börja läsa.
Sen kommer alltid dessa frågor som skall jag ta på mig fingerborgar så att jag inte
skär mig på sidorna? (ja jag är ironisk, hela min blogg är ironisk) Men iaf, nå brev
blev det inte.
Vid 16 tiden stack jag till Nicole, och firade henne för hon har tagit studenten! Grattis P.
Där käkade vi och jag lirade biljard. Sweet.
Efter det kila jag ner en snabbis till klubben (angereds boxnings club) och sa hej till min gamla tränare.
Sen satte jag mig på vagnen och åkte till radar. Hängde där i några timmar, en snubbe som jag inte
har nån aning om vad han heter, dj:ade. Så de var nice. Massa coola remixer och så. Inte för att jag är into that
sort of music, men fick sånt jädra sug på att dra ut och "dansa". Om man nu kan kalla de jag gör dansa, vet i fan.
Nu till mitt nya kvälls intresse, flashback. mehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0