rules don't stop me

Idag har jag vart i stan med jonas, vi kolla lite på böcker och käkade.
Jag köpte bland annat en bibel. Mehehe, så nu kommer de bli mycket
inlägg om, ja, bibeln.
igår så hade olle sin sista jobbdag, Linn, jag hanna, och två till som jag inte kommer ihåg namnen på möte upp han vid vagnhallen majorna med skumpa och presenter.
Vi gick sen hem till Linn och hade FEST. Oh yeah, you heard it. fest med stora bokstäver.
Vi hängde hos Linn till typ 01.00 då stack Olle, Jens, Hanna och jag till Pustervik.
De var party faktiskt. MGMT spelades och vi dansade.
Jag stack hem vid 03.00 (min plånbok var då tom)
Hade iaf a blast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä vilka häftiga ljus ;)

2010-06-13 @ 14:49:36
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0