bradagbradagbradag

Idag har  varit en olagligt bra dag. Om man bortser från att jag vart i skola då.
Skolan borde fan vara olaglig!
Träffade Viktor från upp! han var jätte trevlig och upp! verkar jätte intressant. Lyckat!
Efter det stack jag hem i ett tag och efter det åkte jag till Radar.
Där hängde jag med Dalé i studion, de var sweet.
Vi spelade in lite och gick igenom lite om alla program och så. Snart kommer jag ha tillgång till studion själv,
och då ska de hända saker!
i morgon fyller min kära bror år, kommer nog ha glömt det då, så påpekar det nu.
Han fyller 21, gammal riktigt gammal.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

allt är bara bra här (: dock lite trötter. grattis till din bror!

2010-04-01 @ 02:55:50
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0