I'm sayin' pleas don't go, don't go, take my heart, i won't let you

Fick veta idag att jag inte kommer ha Anton (svenska/engelska lärare)
nåt mer efter nästa vecka. Fy fan asså!
Okej visste att våran ordinarie svenska lärare skulle komma tillbaka efter påsk,
men inte att vi inte skulle ha honom på engelska lektionerna (fredagar only)
På dom lektionerna så hjälpte han oss att jobba med the assignment,
men de ska vi inte heller ha så länge till. Bara en lektion.
Och Anton är seriöst en bästa läraren på den skolan, jag har bara missat två svenska lektioner
sen han kom. En var jag sjuk, och den andra var jag i Spanien.
Fy fan va ledsen jag blev när han sa de... Jaja, han är ju kvar på skolan.
Får väl börja hänga på 4:an där han kommer undervisa.
Anyway its a fucking shame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0