lost s1

har nyss kollat på två avsnitt av lost s1.
vilken nostalgi! kommer ihåg när lost började, när jag gick i sjuan.
och på teater för den delen. Iaf, kommer ihåg att jag missade första avsnittet
pga teatern. Och att jag såg andra. Och i slutet av andra säger en kille
"Guys, where are we?" och jag minns att jag var så jävla skraj. AHAHAHA.
asså så där, skraj som man är när nåt är spännande.
och samma känsla kom nu när jag kollade. Nu vet jag ifs vad som kommer hända
i de kommande 4 sesongerna, men ändå.
Fan lost äger!
lost

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Håller med dig. Lost är den bästa serien jag någonsin följt. Man får tänka en massa, se kopplingar och så är det lite övernaturligt på ett trovärdig sätt också. Dessutom känner man karaktärerna nu. Idag börjar säsong 6 på TV :D Hoppas Desmond är med iaf(om de nu åkte tillbaka i tiden eller vad som hände där egentligen)!

2010-03-31 @ 07:45:09
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Jonas H

För att förtydliga: Där när de detonerade bomben i "the incident" alltså. Desmond är min favoritkaraktär helt klart :D



Sen vill man veta vad som händer nu när Jacob blev mördad också :P Damn nu fick du mig helt i extas här inför premiären ikväll! :P

2010-03-31 @ 07:52:35
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Zin

Ja eller hur gosh, bästa seren ever! :D

ja Desmond är cool! Minns när serien började så rå diggade jag Sawyer, men nu på senare säsonger så har han fan blivit en mes, fast de är också bra dock :P men jag diggar Boone :( och charlie! "NOT PENNYS BOAT!" aw.

2010-03-31 @ 08:59:28
Postat av: Zin

eftersom att alla dom jag diggar är död så diggar jag fan jacob svin mkt! han är charmig! you'll see :D

2010-03-31 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0