mitt gitarr spel

Kom nyss hem från Angelica,
jag var där med vofflor och mina väldigt intressanta bröst.
Enligt Lola då såklart. Hon blev alldeles till sig!
Sitter och lyssnar på lite gitarr spel jag spelade in förut idag, jag diggar de.
Det låter bra. Det är bra. Jag är fan bäst. Eller?...
I morgon är en kort dag i skolan, börjar 8, slutar 9.
Men måste gå har missat den lektionen jag vet inte hur många gånger.
Sen så ska jag hämta Dillon och så ska vi hänga hela dagen.
Eller åtminstone i några timmar, sen ska jag spela in.
Och "plugga" yeah right...

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Vore kul att du höra dig spela/din musik någon gång :D Lät så spännande när du berättade där på Subway! (Innan Björn+Tjejen kom :P)

2010-03-26 @ 16:46:11
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Zin

Ja! jag får ta tummen ur och spela in nån gång :)

ja björn och hon kom och pajja våran konversation! -_-' :P

2010-03-27 @ 16:14:35
Postat av: Jonas H

Mm, verkligen elakt gjort av dem :P Åt på subway idag igen, samma sorts macka, med samma pålägg, mums :D Men det var inte i Spanien och inte med Zin och inte med Björn och tjejen :|

2010-03-29 @ 20:37:55
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0