My propeller wont spin, when are you arriving?

Tjo flöjt!
I går var vi som sagt ute, vi förkröka hos Maria innan.
körde ölspelet,  drack dock ingenöl, vin/cider.
Tycker att det blev en rätt så lyckad kväll,
det mest lyckade måste nog vart att jag kom in gratis, marcus
hade fixat nåt, de var bra. För jag är pank.
tillbaka till ämnet. Det var som sagt trevligt, folk drog sig hemåt
vid 1 halv 2 tiden. Jag drog mig till Järntorget.
Hade fått vänta på vagnen jätte länge så jag gick, mysigt.
När jag väl kommit till min destination så gick jag in på järngrillen och käka.
Perfekt avslut på natten. Var hemma runt 3.
Och självklart vaknade jag kl 6 i morse, men låg och försökte somna om till 9.30
sen gick jag upp.
Än så länge har det varit en effektiv dag, jag har gjort både religions inlämning och labbrapport.
Borde dock plugga historia, har prov på måndag. Men de får fan vänta.
Borde bleka mitt hår och spela piano.
Ja piano ska jag spela nu. hej.
mu
Maria var jätte söt, jag såg ut som en valross.
mu1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0