mycket att göra, med mycket lite tid

Sitter i biblioteket i skolan och väntar på religions lektionen.
Har massa boys från parallell klassen runt omkring mig, så ensam är jag icke.
Har suttit och snackat universitets studier med Jacob och kom fram till att jag ska
fördjupa mig lite i kursen stadsvetenskap, vad man ska ha för förkunskaper och så för att söka.
Ska också snacka med mamma senare.

Efter religionen så ska jag in till stan, till ett café som heter Backer Boys.
Där ska jag träffa en kille från projektet Upp! det ska bli intressant.

Efter det ska jag till radar och hänga i studion. Sweet.
Satan borde verkligen plugga.
Har religions och samhälls prov efter lovet.
och så har jag engelsak inlämning, projekt arbete, samhälls arbete och MEC arbete jag måste göra.

Kanske ska ta en dag i taget...

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack söta du! är allt bra? (:

2010-03-31 @ 21:57:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Jonas H

Hmm, det är en av de värsta känslorna när man har extremt mycket att göra. Men sätt upp en lista och bocka av. Läs igenom proven en gång så du kan känna att du åtminstone läst allt du komme rha prov på.



Behöver inte säga det sista, för det känns som om du är en sån som itne glömmer att ha kul emellanåt ;D

Ha en trevlig påsk Zin!

2010-03-31 @ 22:28:17
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Zin

Tack Jonas! Ha en fin påsk du med! :)

2010-03-31 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0