vamp song

Tja,
en lång, men sweet dag.
Jag och Maria var i stan, där träffade vi min kära far och ronja.
Ronja hängde med när jag och Maria gick och kolla i affärer.
Jag köpte marine blå converse(!!!) orange/röda ballerina skor, en kjol
och blekning och hårfärg.
Är svin nöjd med conversen, det var så länge sen jag hade ett par.
Ballerina skorna måste jag byta till en storlek större.
Kjolen är cool, galen modell, och den var på rea!
Färga håret ska jag göra till nästa helg tror jag.
Efter att vi gått runt på stan så satte vi oss och käkade på en pizz/taco buffé.
Gott, gott, gott!
Efter de åkte vi hem och provade massa kläder och så.
Jag spelade lite av min musik för Maria, hon gillade de, då blev ja glad :)
MB
Maria var göö het i mina brillor, ändå ville hon inte ha dom.
zinp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0