We are not here to play games

Kom nyss hem från mötet på burgården.
Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Alicante!
Im so psyched! Det ska fan bli svin skoj.
Måste bara läsa mig in lite mer i mina proposals, men det ska nog gå bra.
Idag hjälptes vi åt att skriva inlednings talet som alla "heads of state" ska ha när MEC börjar.
Finland börjar: Ministers, we are not here to play games.
Haha, lite roligt faktiskt, som tur är så är de inte jag som ska läsa det, skulle flabba ihjäl mig.
Senare idag ska jag och Maria på Alice in wonderland, ska också bli svin skoj.
Vi har väntat länge på detta event!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahha vilken skön finsk minister :D

2010-03-04 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0