det där med stora bokstäver håller ju faktiskt i sig! MOGET ZIN

Dagen började med svenska mässan,
strövade runt där som ett vrak. Eller innan dess
träffade jag faktiskt på en gammal kompis på vagnen. Trevligt, trevligt!
Efter att hängt på mässan i någon timma stack jag hem.
Hemma gjorde jag inte mycket, käkade och lirade gitarr.
Sen var det dags att åka till pappa för att köra.
Det gick bra! När vi var på mässan så räknade min religions lärare ut att
det skulle ta ca 13h för alkoholen att gå försvinna. Så de var lugnt.
Bil turen var lugn. Efter det stack jag till Radar och var lite i studion och hängde.
Och nu är jag hemma.
Bilder från igår kommer när jag mottagit dem.
Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0