För fan för mitt liv

Vad är meningen med livet?
Har suttit och gråtit den senaste kvarten över den frågan.
Är det så att livet ska vara så här tråkigt?
Mina mest händelserika timmar om dagen är skolan, som jag påstår att jag hatar.
Där pratar man i alla fall med folk. Men hur blir det när skolan slutar om inte ens två veckor?
Jag har inget jobb så jag kommer antagligen sitta hemma och glo in i väggen
hela sommaren. Om de är så att jag skulle ha en rolig sommar, så tar ju sommaren slut någongång.
Och då kommer det oerhört tråkiga livet tillbaka. Och det kommer ju inte försvinna.
Så vad fan är meningen med livet om det ska vara så här ensamt och tråkigt?
För fan för mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ja det var sannerligen dystra tankegångar. Men det är typiskt livet att avra så otillfredsställande hela tiden. Känner igen mig mycket, tror inte heller jag får nåt arbete. Om det nu blir så kan vi väl glo in i väggen tillsammans nån dag? =)Hehe



Själv funderar jag på att skaffa mig en cykel om det nu blir en sådan sommar och sen dra iväg nånstans bara några dar med min ryggsäck! ;P



Skönt att skolan fixar till sig nu iallafall. Hur gick det med det där projektarbetet?

2010-05-13 @ 19:41:15
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0