fredag på radar

Idag (eller igår!) fredag, var en bra dag!
Började hos pappa, käkade frukost och hängde med Dillan,
efter det övningskörde jag.
Sen efter det stack jag hemåt, öppnade ett efterlängtat paket från H&M.
Vid 18 tiden stack jag till Radar, lirade i studion och i replokalen.
Efter det hängde jag där. Japp, you heard me. Jag hängde på radar!
De var nice, folket som hänger där verkar trevliga så jag vågar mig nog tillbaka.
kom hem vid 11 tiden. Nu ska jag fan slagga.
Tror jag ska köra i morgon med, har för bövulen kört 4 ggr denna veckan.
Banan!

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Banan! Det var allt ett miljövänligt avslut det :D

Vad låg det i paketet? (Säger man A får man säga B)

2010-05-15 @ 00:06:21
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0