invigning av upp!

Idag var det invigning av Upp!s lokal på drottning gatan.
Yesbox, självklart var jag där.
Det var den "politiska" invigningen som var idag.
Jag var där för att jag var första ungdomen i projektet,
så jag fick svara på lite frågor som ställdes av Anneli Hulthén.
Svarade också på lite frågor från några tidningar som var där, vilka det var
vet jag inte, antar att de var typ GP. De togs också mängder med bilder,
och jag fick en medalj och blommor. Coolt eller hur? EN MEDALJ med en etta på.
De du.
Är lite orolig över bilderna, jag är inte alls fotogenisk. Fast en sak jag är, är ju Bäst.
Med stort B.
Efter det stack jag hem en snabbis, laddade ipoden och stack till Radar.
Där gjorde jag och folket armband. Jag gjorde 3st, gav bort alla.
Sen så kolla vi lite på film, hann dock inte se klart den pga stängning.
Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0