trevligt med klassen

Tjo,
var ute med klassen igår! Eller några av dom iaf.
Vi var på vasa viktoria och hade de trevligt som fan.
Vi var där rätt så tidigt så vi drog hem rätt så tidigt. logiskt eller hur?
På hem vägen stötte jag på min kära historia lärare, han såg ut att ha de skoj!
lite funderingar som flyger upp i hövvet på mig är:
Jag ska övnings köra idag. Fasa hur lång tid tar det för alkoholen att
försvinna ur systemet liksom? (HAHAHHA, systemet, de tar nog en jävla tid.)
Anyways, hoppas jag känner mig kryare senare så jag kan köra.
over n out

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hur lång tid det tar för alkoholen att försvinna beror på hur mycket du har druckit! :D

Haha kul att du träffade på läraren xD

Och det låter riktigt gött det där med Alicante, får se hur det går med organisationen av allt, men det vore jättekul att få träffa alla (läs. några)igen och Spanien är ju trevligt :)

2010-05-21 @ 18:11:19
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0